Den deppa gamle forbanna kåken 😳😛😒

…ser så fornøyd ut på bildene, ikkesant? 

Jeg er ikke det. Og har bare meg selv å takke. For  min egen stolthet. For at jeg venter i det lengste med å spørre andre om hjelp. Alltid! Alt skulle jeg pakke selv. Og nå har jeg jaggu startet nedvaskingen også, og rundvaska hele kjøkkenet her i gamlekåken, helt alene. 

Hvorfor kan jeg ikke være som alle andre? Hvorfor må jeg være så himla tøff? Jeg kjører på til jeg stuper om kvelden og sovner for hue treffer puta. Det ække bra. 

Så. Herved. Advarsel til venner og familie. Jeg kommer til å spørre dere.

Om dere kan…

…sitte på dette forbanna kjipe tomme gulvet og synge sanget til meg og fortelle vitser mens jeg vasker meg ut av resten av denne deppa og triste leiligheten 😯😐☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg