Byen’s bysse lalle

Kremt. Fikk så lyst til å pønte litt på byen “min” i kveld. Håper du liker den.. For jeg kan love deg at den slettes skvettes ikke er så fargerik i krona si in reality her nå.

Nå skal jeg synge falske nattasanger til lille Even, så han sovner fordi han ikke gidder høre mer. Pgr av falskheten, eller fordi “trollmor” og “oppe i skogen” ikke er like spennende som den brødskiva med gomme på han sitter og spiser nå (mens han roper babynam og ler babyhøyt).

Hans kjære Mina har vært på besøk i dag, og de har hatt en søt liten babykrangel pgr av en bok. Hehe. Hehehe. Så fiksa det seg, og begge kan legge seg med fred i sinnet i kveld 🙂 

…og etter jeg har sunget og kysset baby god natt, kan det hende jeg har noe å fortelle dere..

Digital bloggklem fra Helene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg