Blanke ark

Vårt nye hjem fylles opp. Med kjærlighet og ting. Her er større plass, bedre utsikt, bedre internettdekning og snille naboer. Dette hadde jeg ikke drømt om for noen uker siden. Jeg nyter stillhet og utsikt, og faktisk også det at parabolantenna enda ikke er koblet opp av antenneservice.

Vi koser oss med masse koselig besøk, og viser gjerne fram hjemmet vårt. Vi skal feire jula som kommer, i dette store rekkehuset. Og før det skal vi invitere til bursdager og tacokvelder.

Jeg skal legge bak meg trakasseringen jeg opplevde der vi bodde før, og starte helt på nytt. Jeg sender henne noen engler i tankene, den litt eldre damen som rakket slik ned på meg, og går videre. Det er viktig å tilgi. Viktig å ikke innta offerrollen.

Og like viktig å banke i bordet så det høres, og ikke finne seg i at andre stjeler energien sin. Det å bli sint for urettferdig behandling, kan faktisk fint gå hånd i hånd med tilgivelse. Slik har jeg fred inni meg, og kan glemme det kjipe, og huske det fine. 

Jeg digger denne nye starten! 

8 kommentarer
    1. Bli fint t dæ å guttan oppi der.😊 langt fra hysteriske gammle dama, som ska ordne styr hele tia.😉 gode naboa har du å, så tru du vil få d fint der.😊

    2. Tore: Ja ikke sant, Tore. Du, tuuusen hjertelig TAKK for middag og for at du fiksa igang oppvaskmaskina. Takk og pris for at pappan til barna mine e en snill handyman! Du rule dude! I got some energy etter du kom og fiksa sånn..

    3. Bare koslig å hjælp t.😊 å gla middagen smakt, sjøl om æ manhla nå ingrediensa.😂 selfølgelig ska du slipp å stå å vask koppan for hånd. 😉 håpe du e fornøyd me sænga å.😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg