Til facebook, right in your face 👱

Her ligger jeg og kaver. Det er lørdagskveld og lille Even har hatt tannsmerter. Det endte med stikkpille, dentinox og en mamma som bør ligge lavt. Altså helt nedpå senga. Her ligger jeg til han sovner i kveld, for han skal slippe å gå gjennom dette alene, lille søte. 

Så surfer jeg litt på facern og ser folk som skal på konserter, folk som er i sydligere strøk, glade folk, sinte folk, deppa folk, hurrafolk, fine bilder, rare bilder …all face stuff flashing into this mamaface. Tenker åååå syden, ååå konsert..  

Men så holder jeg lille baby litt i armene, koser og gir han mammakjærligheten han trenger nå.

Tenker at jeg er akkurat på den ene lille plassen på jord jeg ønsker å være akkurat nå; her i senga mi, ved siden av en liten babyseng med en av mine to barn oppi. En av de to gevinstene mine. For at jeg tok riktige valg slik at jeg kunne være en frisk mamma.

So facebook, right in your face: her er jeg. Sammen med et av mine to idoler: selveste søteste babyEven gitt! Snart skal han lære seg å gå og holde skjeen sin selv, og jeg gleder meg. Så skal han lære å snakke, og det kribler i magan bare jeg tenker på det.

Og dere, han har akkurat begynt å holde brødskivbitene sine selv og både spise og leke med dem og putte dem i munnen. To ting på en gang. Og han knurrer høyt hver gang han ikke greier å åpne bøkene sine. Tøffing altså!

Lørdagskvelden min er digg, dette er den kuleste festen; denne bittelille babyryggen som har trengt seg mot sprinklene i babysenga mot meg, takknemlig for at mamma passer på i kveld. 

Jeg er forelska som fy! I to store blå øyneb i et bitte lite babyfjes, og i en skolestartergutt sine varme klemmer, jeg får rett og slett bare..

…IKKE NOK…

..AV Å..

..VÆRE MAMMA 💙💚

Ps: Nei for tenk, nå får jeg tilogmed en pakke her hører jeg…! ☺

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg