06.30 på mårran: BiLdEdRy💤 ⤵


Dette er min mamma, og hun er bare min og broren min sin. Dersom jeg skal kose henne, SKAL jeg det, der og dah!

Jeg kozer mamma masse, akkurat når jeg vil 👶


Jeg bestemte at vi skulle stå opp nå, men jeg har ombestemt meg. Gjesp..


…bare smile og sjarmere mamman min i senk først, så skal jeg ligge i senga mi og kose ørene mine mens jeg tenker på plastikkdyr, tåteflasker og kos. Min verden kan være travel, så det er mye å tenke på må du tro!


Baby takin ova! Vinduskarmen er min den nå. Plantene til mamma som stod her før er pressa sammten i en mindre vinduskarm. Fnis.


Jøss, mamma er svær. Som et tårn. 


Ha en nydelig dag alle babyer der ute. We R the future, u know, og vi har en del å lære disse såkalte voksne stakene. Keep chill beibis, nå skal jeg kose ører. Kooz fra Even.

Ps: snart er det ettårskrise her i gården, da skal jeg skaffe meg svære leker og bli mer konsekvent ovenfor de voksne! 2 måneder til nå, så braker det løs  Flere med slik ettårskrise der ute? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg