GO MÅRN, BABY 😉😉😉


Hey god mårn evribody, sjekk som jeg har drevi å rota da, humre, mamma gidder ikke engang rive seg i håret, for hun prøver å si til seg selv at jeg “utforsker”.

Selv har mamma tenkt å rote litt i blomsterbedet senere i dag. Vi får nå se på det. Det er jeg som er sjefen, jeg som bestemmer alt til enhver tid. Mamma skal bare nikke og gjøre som jeg smiler, roper eller vræler.

Storebror kommer innom senere i dag, for pappa skal på sånn møte, og det passer meg skikkelig bra, for det er min bror, og bare min kosebror. Få han hit, kjapt som fy, for jeg vil kosekose broderkos.

Ha en fin dag! Beibikos fra Even  snart 10 måneder. Snart et helt år faktisk. Ikke akkurat født i går nei..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg