DATE med Helene!


I dag er Forbipolene på date med Helene. Sånn er det. Som jeg skrev om i innlegget “Bli livsnyter med 12 steg”, har jeg noen timer med nedsenkede skuldre, bare sammen med meg selv. Barna er hos pappan sin. Han derre verdens beste pappa vet dere. Han som plutselig dukker opp med en handlepose full av babyklær, eller et glis og et gutteskateboard. Han som har frysern full av hjemmelaga babymat og selvfisket laks, ørret og makrell til å lage gourmetretter til vår eldste også..Jeg nyter nuet og slapper av. Skal snart lese et blad og kose meg videre, men først må jeg innrømme noe:


Jeg har supa i meg en svær milkshake med hvit sjokolade og fersken. Og jeg sitter her og sprekker big time på gluten! Det er grunnen til at jeg om noen timer ser ut som om jeg er 7 mnd på vei. Jeg er IKKE gravid kremt.. 


Verdens beste kanelsnurr har snurret seg ned halsen min og bosatt seg i magen min, der den var hjertelig velkommen.

Været ser varmere ut enn det er. Kulden biter litt i lufta, og jeg som mange andre Stjørdalinger sitter her på kafe i sola i dag med shorts og later som om det er knallvær. Au tåa mi. Lufta biter litt… Men vi smiler overbærende og later som. Later som om vi ikke alle ville styrtet i full fart mot Værnes flyplass dersom alle her fikk seg en het og spennende gratis sydenreise nå med en gang.. Neiiida, vi digger neggelbit og tåfisbit mega, in fact: ordet neggelbit var et av de aller første ordene jeg husker at jeg kunne. 

Så: Kaffeskål for solsmil og bit i lufta. Apropos kaffe så leste jeg at det jeg gjør er trendy de gangene jeg går ut på livet på kveldstid; å gå edru ut på byen er søttan så trendy visstnok.. 

Haveaniceday ☺

3 kommentarer
    1. Er godt å ta vare på bare seg selv noen ganger, og komme seg ut litt. Håper det medfører riktighet med den kaffi-trenden da, for det hadde vært noe det…Bare spre det videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg