Topp service på Stjørdal foto 🎲Terningkast 6!

Dette innlegget inneholder reklame og produktplasseringer.

Når du har vært og handlet, framkalt bilder og slått av en prat med denne mannen inne på Stjørdal foto (bak isbaren på Torgkvartalet, Stjørdal of course), går du ut derfra med en behagelig god følelse av å ha fått mer service for pengene enn andre steder.

Innimellom får jeg et innfall av et anfall og får lyst til å fremkalle bilder jeg har på telefonen. I dag hadde jeg lyst til å være verdens kuleste mamma, og jeg syntes Tore fortjente noe jeg vet han har ønska seg.

Verdens beste Mathias og verdens beste pappa er disse to. Selvfølgelig fortjener de følgende:

….ikke sant? Mathias elsker digger lillebror så innmari enormt, at han må få seg et innrammet bilde av søskenkjærligheten. Og Tore har snakket om at han har innrammede bilder av Mathias og seg, men ikke av Even og han. 

20 minutter tok dette, og det var bare å rusle rundt og kose seg på senteret mens bildene ble fremkalt og rammet inn. Han sendte ikke bare med rammene. Han rammet bildene inn for meg. Og det var ikke fordi det var lite for han å gjøre på jobb, neida der var mange kunder innom begge gangene jeg var der i dag.

 Inne på Stjørdal foto hos ekspeditøren jeg ikke husker navnet på, er du altså garantert bra service 👍👌✌ Hvis du leser dette, mann, så gjerne kommenter navnet ditt under her så skal jeg redigere det inn her. Du vet, folk som jobber innen service, og yter en bra en, dem vil vi vite om. Så vi vet hvor vi skal gå for å bevare humøret bra 😉☺😊 

Takk for topp service ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg