Brev til min eldste sønn 💙

Kjære Mathias.

Jeg vet pappa kommer til å lese dette til deg mens du er på guttetur sammen med han og onkel Atle. Jeg er altså veldig lei meg for en ting, som jeg har tenkt på de siste dagene..

Før du dro på ferie til pappa, var jeg litt sliten en ettermiddag, og ble streng på deg for noe. Husker du at jeg var litt sur for at den borgen din lenge har stått i stua uten å bli brukt? At du aldri lekte med den? Og at jeg mente det var på tide å pakke den sammen. Jeg var ganske surleppa akkurat da, husker du det?

Vel, jeg begynte å studere den borgen. Der et jaggu ikke rart du aldri leker med den, vennen… du har jo ingenting av det som hører til borgen for å leke med. Ingen sånne menn, drager, kanoner eller noe. Så hva skal du leke med på den borgen da? Sitte og glo på den? Kremt…  

Nei altså, beklager for den surleppa, gutten min, offentlig unnskyld altså. På bildet ser du hva som venter deg når du kommer hjem. Kanskje du kan tilgi meg når du åpner disse..

Er så innmari mammaglad i deg, og jeg savner deg masse massevis 👱💙👦  Megaklem uten nuss fra mamman din 😉😉😉

7 kommentarer
    1. Den ska læses på sænga i kveld den du skreiv der.😊 akkurat no, får æ ikke kontakt me han.😂 han sitt nemmlig å ser nånn episoda me ninjago, sammens me onkel Atle å da gikk d ikke an å forstyrr dæm.😆 siste kveld me onkel, vil æ ikke forstyrr, for dæm sitt å kose sæ så vældi.😊 så herre bli nattalæsing t han ætter litt koslig prat på sengekanten.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg