Summer is magic 👍🌞🌄🌅🌊

…nei vi har ikke hatt særlig mange solværsdager her oppe i Trøndelag i år. Nei jeg prioriterer ikke å reise lange turer med en beibi og en skolestarter enda. Det er ikke derfor denne sommeren er så innmari DEIILIG…  

Det er fordi det er Even’s aller første sommer, fordi han krabber rundt i gresset når sola først skinner, og fordi han smiler det søteste beibismilet du kan tenke deg til meg hver morgen..

Det er fordi det skulle vise seg at hans storebror Mathias, elsker sin kule lillebror mer enn vi hadde forventet og ant. Fordi denne storebroren har blitt en kløpper til å bygge avansert smålego laget for dem mellom 7-14 år, og vi sitter og måper av beundring over hele guttungen…

Det er fordi vi er på et nytt nivå innen foreldresamarbeid. Innen denne sommeren begynte, hadde vi greid å utvikla er genialt vennskap og samarbeid omkring to verdifulle gutter. Jeg digger dette, Tore. Du er en rå rå pappa, og jeg heier på deg 🙂

Det er fordi venner og familie popper opp fra alle kanter, med smil og latter, impulsive ideer og verdifulle stunder som det lyser  k v a l i t e t  av ☺

Ja denne sommeren er helt fantastisk, og jeg gleder meg til hver dag. Dette er den første sommeren i mitt liv, der jeg ikke lenger gidder å skjule en fortid jeg tidligere skjemtes over. En fortid som jeg feirer at jeg overlevde!

Og det er den første sommeren jeg kan slappe av og tenke: skjer det meg noe nå, ja så er det meste skrevet og fortalt av alt jeg hadde på hjertet. Jeg kan ta det med ro, og bærer ikke alt alene med mine små skuldre lenger. 

…den første sommeren i resten av våre liv, og vi kjenner at a4 er langt unna som vanlig. Og at vi ikke savner det her i vår boheme hippie-tilværelse.  Nyt med meg, er du snill. Gi blanke i hva alle andre måtte tenke, og vær deg selv. Alle andre sine personligheter er opptatte, og det er noe originalt med DEG som du bør la skinne fritt i lyse sommerkvelder.

Og når de kveldene blir mørkere, tenner vi bare digge telys vettu 😉

GOD SOMMER fra oppi Lia, midt i bya 😃

2 kommentarer
    1. Kjæmpefint skreve Helene.☺ ja vi ha fått t ett supert foreldresamarbeid å guttan vårres har d supert.😊 no drar æ å Mathias på ett togeventyr t onkel Atle å ska fisk å kos oss.☺ håpe du å Even får nånn kjæmpefine daga mens vi e på eventyr.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg