Faktisk enda mer service fra en annen verden

(Inneholder reklame)

Jeg hadde lovet storebror å kjøpe en gøyal leke til lillebror. Troppet opp på lekebutikken med varnevogn og visa, og fant fram til denne støyete dingsen. Og hva skjer når jeg skal betale?

Jo, lille Even og jeg opplever igjen service fra en annen verden! For bak kassa står en snill Markus, og svarer “selvfølgelig”, da jeg spør om jeg kan legge igjen emballasjen hos han, så Even får holde på med  den nye leken sin i vogna.

Og ikke bare det serru, Markus tar av emballasjen for oss. Heller ikke bare det, for han skrur opp leken og setter i nye batterier, uten at jeg spør engang.

Og alt dette mens jeg står å skravler med ei kjentfolk-dame på den tussige måten menn egentlig helst ikke har så lyst til å lytte til… Stakkars Markus, kvinnfolkskravvel og ekstraarbeid. Heldigvis ikke noe kø..  All ære til deg, mister, way to go, håper sjefen din leser dette 🙂  Sånn service, det er service vi liker 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg