Uten mokke, med gull i munn 👶👱

Å få nusse deg, holde deg, se på tærne du viser meg, synge til deg og gjøre deg glad, god og mett… Det skaper en takknemlighet inni meg som jeg ikke får til å beskrive. Vi gleder oss til storebror våkner, og vi har gull og i munn. Dagen smiler og hilser med sol, og jeg vil bare være i dette nuet for alltid. Barna mine, barna mine, en liten og en store bror, og i hjertet en søster så stor, hvordan kan jeg vite at jeg virkelig er bra nok for sånne engler som dere? Jeg hilser nye dagen med tanken på at fine ting og tang verdt en formue, det behøver jeg ikke. Jeg behøver kun å vite at barna mine har det skikkelig skikkelig bra! Ha en deilig dag :☺  Hilsen Helene og gutta 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg