Enda mer service fra en annen verden 😄😃😀

 

Innlegget inneholder produktplassering og butikkreklame.

Da barna var med sin verdens beste pappa i noen timer i dag, ruslet jeg rundt her på Stjørdal og shoppet litt gaver til forskjellig folk jeg er glad i.  Igjen fant jeg serviceskatter som fortjener heder og ære inne i noen butikker. Jeg anbefaler:

Inne på Kremmerhuset, der de hadde deilig salg, ble jeg oppvartet av ei smørblid ung dame ved navn Marie. Hun tok seg tid til å pakke inn gavene pent, mens hun småpratet hyggelig og behagelig. Jeg kommer definitivt tilbake til smilet ditt, Marie, og handler mer der. Håper sjefen din ser dette, for den sjefen bør være stolt over å ha ei med et så bredt og snilt smil ansatt i butikken sin 😉

 

 

Jeg tviler sterkt på at det finnes særlig mange her på Stjørdal som ikke vet hvem Helle på Vita, er. Jeg har aldri sett Helle sur, der hun serviceinnstilt imøtekommer deg inne på den lyse trivelige Vita-butikken. Skapt for å yte profesjonell service, med trivelig prat og et smil ala Julia Roberts, er hun absolutt en av dem jeg velger å handle hos her i hjembyen våres.

Takk for superservice, Marie og Helle, dere er kvalitet, sercice og humørboost i hverdagen! Mange som jobber innen service, burde lære av dere 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg