🏃☁💧🌈turbohjerne🌈💧☁🏃

 


 

Jeg ser det regner ute, trist og grått, som snipp snapp snute.

Men i dag har jeg turbohjerne, så en joggetur? Ja takk, gjerne!

Jeg skal puste lufta dypt inn, med et takknemlig sinn. 

Jeg skal spurte skogen min, til hjernen min får hvilen sin.

Kroppen min har alt den trenger, for å jogge til musikk som fenger.

Den har fett, vitaminer og protein, og muskler så joggeturen blir fin!

Det handler ikke om slanking her, det handler om å få fred oppi topplokket der…

For var jeg underernært og liten, ville jeg vært for sliten.

Men jeg er sterk og full av næring, jepp, det var kveldens trenings-erklæring!

 

Skrevet av Helene Dalland

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg