Baby baby

Tenk å værra så bitteliten som du, så liten og søt at alle bare vil kose og nusse deg. I dag er det 8 mnd siden du kom til verden og jeg endelig fikk møte deg, ta på bittelille deg og se inn i to fantastisk trilliantastisk nydelige øyne. Akkurat da, i det jeg så deg inn i disse smaragdene, Even, skjønte jeg at jeg har kjent deg før. Jeg kjente deg som ved 1000 års nært bekjentskap. Det var slik: Åh, DER er du endelig, jeg har jo venta på deg, det skjønner jeg nå. Ikke bare det, men min andre skatt, din storebror… han og du, du og han; sjelevenner jo! Jeg er målløs over den kontakten dere allerede hadde på sykehuset. Jeg elsker dere. Åh som jeg ELSKER DERE, hjertet banker fortere enn all verdens forelskelser, for en gutt på 5 år og en baby på 8 mnd. Alt for dere. Vi skal reise, vi skal se verden sammen, ALT for dere. Jeg kommer alltid til å gjøre alt for deg og storebror, Even.  Gratulerer med 8 måneder på jord. Håper du koser deg. Det virker sånn. Helsesøster mener det iallefall. Du er så god, baby. Jeg gråter nesten gledestårer for hvert smil du stråler ut. Mamma er mer enn vanlig takknemlig skjønner du. For veien hit har vært tøff. Ja du vet, baby, alt for lillebror, og alt for storebror 💙💙

👶💙Gratulerer med 8 herlige måneder, Even🙈🙉 Kos fra mammadin 🎂💜

6 kommentarer
    1. Gratulerer med din 8. Mnd lille gullungen.😊 fra pappa å Mathias, som e på hyttetur/guttetur.😊
      Ps.. fisken villa ikke bit i dag, men like bli.😊 glæde oss t du å kan bli me på guttetura me oss om nånn år.😊

    2. Mathias si at lillebror ska få den gammle fiskestanga hannes.😊🎣🎣🎣🎣 snlille storebroren, som glæde sæ vilt t å kom å kosemos me lillebror.😊☺👬

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg