Synes du balletak tilbake er ok?

 

… det synes jeg!

Du er ute på byen, og plutselig kjenner du noen tråkker over din private intimsone, og beføler deg på bakenden.. Hva gjør du?Jeg bruker å gjøre dette: kjapt tar vi grep foran. Ikke på hans bakende. Men foran, utapå buksa hans, der han helst vil være i fred og harmoni.

Et realt tak, ikke noe behagelig, et “ballegrep”. Så spør jeg: “Hvordan føles det at jeg tråkker over intimgrensa di?”  Lurt å vaske hendene godt etterpå, for det kan være ganske dirty karer dette.  

En gang stod jeg ved disken på en restaurant og gjorde dette. Fyren lusket ut og ventet med å gå inn til jeg hadde bestilt.

Enig med deg Bjarne:”Æ e så glad i rompa mi”, at jeg vil la både den og min private kropp være i fred for skitne mannehender som muligens heller ikke har benyttet seg av vaskemuligheter her og der. Har jeg lest. En plass. Inne på dass…   

Så hva synes du? Grep tilbake tvert, eller la dem få kjenne på en sjelden stjert?  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg