Kristin Gjelsvik fikk meg til å gråte

 

Med tårer i øynene lytter jeg til Kristin Gjeldsvik i det hun fyrer løs med tidenes takketale som årets influencer innen livsstil. Hun vinner en pris hun ikke var forberedt på å få, men snakker i vei med streng tone om den 40% økningen av psykiske lidelser blant unge jenter. 

Der brister det for meg. Jeg var selv bare akkurat fylt 17 år da jeg ble innlagt ved psykiatrisk sykehus som et åpent sår, og vet så inderlig godt hvor viktig det hun snakker om er. 

 

I talen sin retter Kristin kritikk mot de av dagens avkledde influensere som fraskriver seg ansvar. De som sådan får masse spalteplass, men bruker den spalteplassen på å fronte utseendepress.

 

Hun er skuffet over at der ikke hersker noen konsekvenser for de som bryter med Sunn fornuft plakaten.

 

“Assa det e barn, faen meg altså, som ser på dere daglig!” fortsetter Kristin, som håper at fra og med i dag er dagen vi kan se en annen utvikling blant dagens influensere.

 

Kjære Kristin, you bomb! Takk for denne talen! Selvfølgelig må vi ta ansvar! Du varmer mitt engasjerte bipolare hjerte med ordene dine, og jeg sitter her og håper du vinner flere priser i kveld: FOR DA VIL JEG HØRE MER!

 

Og DU, Tale aka helsesista: You rock too! Gratulerer som årets forbilde:

 

 

GRATULERER BEGGE TO; SMASK💋👄💋👄💋👄💋

 

Kristin’s fargeklatt-blogg: http://www.kristingjelsvik.no/

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg