Unn deg selv bading og velvære til en rimelig pris

 

Bli med oss til vårt andre hjem og vår beste venn; selveste Pirbadet. De er for sjenerte til å kalle det SPA, men jeg tør påstå at vi atter en gang har vært på et megaspa. Kom la oss vise deg hvordan du kan bade i vakre omgivelser for en rimelig penge. Er du noensinne i Trondheim: Gå ikke glipp av Pirbadet 😉

 

Noen ganger trenger vi us-time. Bare Mathias og jeg. Uten lillebror. Da er det aller beste vi gjør, å dra til Pirbadet. I dag fikk vi med oss morgenlufta i Stjørdal da vi gikk til togstasjonen. Vi pratet om vakre hus og om hvordan man burde rocke opp salmer, eller rett og slett rappe versene. Så tok vi toget til en Trondheim by badet i sol.

 

 

Jeg tok bilder inne i badelandet til dere før Pirbadet åpnet i dag, for å få med morgenstemningen. Se så vakkert det er, i Norges største innendørs badeanlegg. 

Velværeavdelingen har tropisk dusj, isdusj, friskt drikkevann, stillerom med solsenger, badstu og vanlig dusj. Utenfor har de også dampbad. Ansvar for eget SPA, med andre ord. All a mama needs. Derfor er det mye du får for inngangsbilletten her.

 


 

 

Du blir sulten også, ikke sant. Her inne kan man bo hele dagen, og jovisst kan man kjøpe seg mat på en restaurant her. Men det blir fort dyrt.

Derfor har Pirbadet tilrettelagt for at du skal kunne ha med deg medbrakt mat og drikke, og sitte ned i harmoniske omgivelser i matpausene. Vår meny var enkel i dag. Mathias spiste pølser i polarbrød og capri sonne, pluss påskegodteri. Jeg laget meg salat i et Gresk yoghurt – spann, med ostebiter, 4 kokte egg (kokte dagen i forveien), purreløk, paprika, ostebiter, tomat og agurk i ayolisaus. Min drikke var ei stor flaske hjemmelaget farris med funlight i. Vi storkoste oss mens vi satt og spiste, men Mathias vil nok ha annen meny neste gang. Det var ikke så suksess med polarbrød rundt pølsene.

 

 

Sommeren for tre år siden bodde vi her inne i Pirbadet i tre døgn, Mathias og jeg. Dvs vi bodde på hotellet ved siden av, men slo vår egen rec ved å bade i 10 timer i strekk dag nr 2. Med stor gravidmage duppet jeg i vannet med vanndilla i stedet for cravings, til stor glede for Mathias. Vi elsker Pirbadet; ingen tvil om det.

 


 

Kom deg inn på linken under for å sjekke ut Pirbadet’s hjemmeside. Der finner du åpningstider og priser. Husk medbrakt mat og drikke; det er like så spennende når du setter sammen din egen meny 😉 Del gjerne, så nord og sør får vite mer om den stolte midten av landet.

 

http://www.pirbadet.no/

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg