Vil du påskebade gratis i Pirbadet lørdag 15.april 2017?

 

…da kan det lett la seg gjøre 😉

 

I påsken er jeg så heldig å ha et samarbeid med fantastiske Pirbadet i Trondheim. I den anledning vil min sønn på 8 år, og jeg, gjerne ha med oss en voksen og et barn som får gratis inngang til de deilige bassengene førstkommende lørdag. Norge’s mest rause og omtenksomme badeland ønsker velkommen innom.

Kanskje har du som mor/far lite å rutte med i påsken? Har det blitt hjemmepåske her i Trøndelag av en eller annen grunn? Eller bare har dere lyst til å bade? Uansett årsak kan det hende det er en dag i varme bassenger, bobler og bølger dere behøver nå 😉 Send meg en pm da vel. Gå inn på linken, lik facebooksiden forbipolene, og send meg en melding der: https://www.facebook.com/forbipolene.blogg.no/

Får vi flere henvendelser blir det lappetrekning, sier Mathias 8 år.

 

Ple@se sh@re noe så forbi polene, så vi når fram til de barna og de foreldrene som fortjener avslapning, lek og påskebading mest 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg