Bildedryss 🍃: Ankie & forbipolene i skæwen

 

Vi kunne gått på kafé og bare sitti på ræva. Bablet i vei og bli hørt av alle ører på stælk. Vi kunne shoppet, som de “normale” gjør. Men vi er sånne einstøinger som helst gjør unna handelen alene slik at vi får konsentrert oss i fred…

 ..og så går vi gjerne uti skæwen for å jabbe, skravle, drikke kakao, prate og le høyere enn vi kan på kafé og sånnt. Klatre. Det kan Ankie heller ikke gjøre på kafé eller shopping. 

Jeg skulle skrive, mens Ankie skulle meditere mindfulness. Men jeg hadde mistet penna. Vi fant den ved et elgtråkk på vei tilbake fra Hessjøen, der vi var i dag. I kveld blir det skriving for fulle mugger i Lykketoppstuggu mi, og jeg gleder meg. 

Velkommen til vårt bildedryss fra denne deilige høstdagen her i Trøndelag. To damer med hver sin grunn til å oppsøke opplading i naturen i dag:
 


 


 


 


 

 

Denne solværsdagen tilbringte jeg altså med flotte, tøffe Ankie, som du kan lese om her: http://m.forbipolene.blogg.no/1471210563_ankie_kom_seg_fri_fra.html

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg