Blogging ala Morten Ramm

 

Komiker Morten Ramm blir beskrevet av sin nabo som en sånn derre ørkenkatt som plutselig stiller seg opp på bakbeina og stikker hodet over hekken. Litt sånn påtrengende ivrig og oversosial. 

Slik er jeg i dag. En litt irriterende blogger som stikker hue frem det oppe over hekken litt vel mange ganger. Men mens lille Even sover dupp, er det perfekt for meg å skrive i vei. Å skrive for meg, er som å danse/ekstremsporte/fiske for deg. 

Jeg er en stolt poet og skribent, og kommer ikke til å gi meg før jeg sitter der og forfatter bøker i ørkenkattete tempo, med en Ramm inspirasjon..

Dette er det tredje innlegget mitt i dag, så man kan kanskje påstå at Morten Ramm og jeg burde vært naboer. Hadde blitt et bra team det, Morten. Bare Einar bodde i samme gata så..

Her kommer siste oppdatering av godterikrigen mellom pappan til barna mine og meg, og denne mms kom fra han nå:

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg