Priskrig, cowboy og indianer!

 

Butikkene leker cowboy og indianer. Altså “priskrig”, igjen, men inne i bilen her er det ramme alvor.

Altså. Først går jeg inn og kjøper super cheep smågodt, så går barnefar superpappa inn. 

Og kommer ut igjen med en pose nesten dobbelt så stor som min, mens han gliser: “71 spenn ass!”

Og posen min har revna og greier.

Jeg må bare holde i den svære godispåsan. Griper tak og kjenner på den. Da skjer det.

Med et ansiktsuttrykk fra en eller annen lekeplass, griper han tak i godteposen sin og balanserer den ned i fanget sitt, i det han manøvrerer bilen sin i en stoooor og endeløs sving.

Det viktigste er påsan!

“DEINN HOLDT PÅ Å RÆVNA SCHØ!” Sa han. “Ska æ hjelp dæ å sett den på plass?” Spurte jeg.

-“Nei nei. Nei nei… Æ passe på den her æ…!!” 

Hehe, denne Tore har jeg aldri sett før.

Helt tydelig at en priskrig får fram cowboy og indianerbarnet i oss. 

Like it is war! Candywar! And it’s my candy. My precious!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg