Første møte med et NETT-TROLL 🐾

Wuæ! Jeg møtte nettopp et NETT-TROLL for aller første gang inne på kommentarfeltet. Der lå det og lurte med noen frekke slibrige kommentarer. Jeg skvatt, for jeg er redd troll etter den filmen med Jespersen. Kjenner det rasler litt i topplokket enda, og det klirrer litt i magen..  For hva gjorde jeg?

Jo, mohaha, jeg sletta kommentaren og så bort. Skulle jo ikke gjort det, tenkte jeg etterpå. Burde jo ønska mitt aller første søteste lille Troll velkommen til bloggen. Vel, jeg får svare det her da: 

 

Kjære grønne hissig proppe nett-Troll  

Beklager at jeg sletta deg og dine sinte fyfy-ord, søte lille troll med altfor mye tid for deg selv. Du skjønner, den “stumpen min” som du skrev så hånlig om, den er ikke videre “snerten og tight” (Troll-siterer), etter 2 svangerskap altså. Der bak finnes både celliliter og ujevnheter, og jeg elsker dem alle. Gjør da ingenting. Alle som har lest bloggen min, vet at jeg fokuserer mye på det usminkede, levde, naturlige og sanne, og derfor gjerne viser at det er helt ok med store romper.

Men takk for at du tror den svære tingen er “snerten og tight pressa inn i et pølseskinn av en treningstight. Det er tightsen som er “tight” skjønner du. Lille troll, sånnt må du ikke la deg lure av vettu. Og lær deg selve poenget med “flashingen”, som i dette tilfellet var: Det er heeekt ok med store rumpestumper 😄

Jeg har ikke tid til å ha ei tight rumpe for tiden serru. Har en baby på 9 måneder og en gutt på 6 år. Grunnen til at jeg jogger, som innlegget handla litt ironisk om, er at jeg lever med diagnose bipolar 1 og bør trene for å “blåse ut” litt i blant. 

Siden du, Troll, føler du kjenner meg og min blogg godt nok til å kommentere kritiserende på et av mine innlegg, regner jeg med at du har lest mitt innlegg der jeg går i dybden av Aksel Sandemose og hans Jantelov? Hvis ikke, vennligst les det, og kommenter der, så tar vi den diskusjonen du så åpenbart har tid til. Men ikke bli Trollsur dersom det tar ei stund mellom svarene mine da. Du vil vel ikke være på feil side av byen Jante?

Oh yeah, nå skal jeg “flashe deg” på nettavisen, som du så Jantelovisk kritiserte meg for å gjøre her i dag. Det er slik serru, at alle bloggere gjennom blogg.no kan promotere seg selv. Helt vanlig det. Og det er helt vanlig at sånne som du hissepropper seg opp over det. Vi ønsker å nå våre lesere med budskapene våre vettu, Troll trollere trollest. 

Ha en Trollfin kveld, og ta nå hensyn til det lille trollhjertet ditt i det du hissigproppetroller deg gjennom kvelden over de feilene du mener alle andre gjør.

 😊 Kos 😃 fra 😄 Trønderine ☺Forbipolene 😉

8 kommentarer
    1. kjempe fin blogg! Håper du får en fin dag :)!
      Koselig om du sjekker ut bloggen min og hvis du vil legge igjen en liten kommentar 🙂

    2. Bra innlegg! Har personlig ikke møtt et av disse netttrollene enda, men det vil nok skje oss alle som blogger en eller annen gang. Får håpe jeg har en god comeback på lur jeg også! 😉

    3. Hei! Ville bare si at jeg synes du har en kjempe fin blogg her. Mye bra lesing. Jeg kom over bloggen din da jeg skrev et innlegg om nett troll og så etter no info til det. Så takk for hjelpen 😉 Ta gjerne en tur inn og les hva jeg har skrevet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg