Babysmilebildedryss 👶👐💙

Even gladgutt  lsker å smile med sine aller første tenner.

 

Mange sier at Even er den gladeste beibin de noen gang har møtt.

Sterk og aktiv gutt på 9 måneder kommer vise hvem som er sjefen i huset… 💪👀



Jeg er selveste Lykkeliten: Jeg smiler deg i senk, jeg ler babylatteren min høyere enn voksenlatteren din, og du kødder ikke med meg: ikke ta fra meg det jeg har i mine små hender, for da knurrer jeg pinlig høyt 🙂 

Ha en helt baby dag, smil til verden og jeg smiler til deg! 😆

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg