Screw it, jeg har falt!


 

 

Jeg tar en Märtha og rekker en finger til det hele. Så tar jeg en double og rekker en til. Screw it. Jeg tok feil. 

 

Overbærende og høy på min egen overbevisning har jeg fnyst av forelskede fjollepar, blitt pinlig klineberørt og skjemtes på vegne av fnisete fjortisfakter og andre tullerier. Kom vi i land som pattedyr en gang i tiden, utviklet oss til aper en annen gang i tiden, skulle det værtfall ikke enda senere i nåtiden funke slik at vi rent monogamt ville ha godt av å surre rundt sammen, to og to. Nei søren ta. Det fikk lande på blomsten sammen med biene, og man fikk komme seg videre til neste flower og gønne på med power. 

 

Jeg hadde ikke tro på kliss og rosa hjerter. Flåsete smil og flaue kjærlighetserklæringer. Sa til dem alle: Screw the love thing; jeg skal være singel til jeg tryner; now watch me! “Jeg LOVER dere; jeg blir alene og lykkelig forever.”

 

Nå står jeg her og rekker finger til meg selv: you were wrong, lady!  

 

For hvem er det som pinlig nok ligger i evigheter og glor på et par ah ha aa altfor fine, nydelige, helt aldeles vakre øyne, nå? Hvem er det som spiser kveldsmat i badekaret sammen med en superkjekking, til altfor klissete musikk? Hvem babler kjærlighet og bimbam nå? Jo det er meg det.

 

I did’nt see this one coming. Han er for snill. For god. For deilig. For lett å snakke med og for kjekk å se på, med for god humor. Dufter for godt. Er gentleman.  Altfor bra til å gå overens med mine tidligere overbevisninger. Så jeg bare må nok innse det: hele min fremtid er endret, og jeg har skiftet kurs. Jeg ville vært brød-dum hvis jeg sa nei takk nå. 

 

Here we go, og så får jeg bare ta av meg capsen og bite meg i leppa; blomster og bier, er det ikke det dem sier? Så. To langefingre opp mot fortidsoverbevisninger, og to tomler opp for fremtidskos og badekarkveldsmat!

 

U’r reading forbipolene.blogg.no, snap/face: forbipolene 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg