God morgen forbipolene

Søndag skulle jeg egentlig advare dere mot at forbipolene var å finne på TV2’s God morgen Norge i går mårest, i tilfelle man ville gå i dekning. Jeg er jo ikke akkurat noen TV-prydplante. Men etter et altfor coolt herrebesøk av en god gammel bekjent lørdag kveld, var jeg rett og slett for sliten til å greie å blogge mellom pakking, Værnes, Gardermoen, og Scandic. Han lille her holdt meg forøvrig i aktivitet under turen:


 

Det er alltid gøy å samarbeide med TV2, samme om det er programledere, reportere eller kamerateamfolk. Så da TV2 kontaktet meg torsdag og ville fly meg nedover slik at jeg kunne intervjues på God morgen Norge fredag morgen, hadde det vært ja i min munn, hvis det ikke hadde vært for at det var min siste kveld med minsten før han dro til pappan sin fredag formiddag. Så ble det flytur på både meg og minsten søndag kveld heller, etter en myk landing hos broren min Hans Even og Kona Astrid, der jeg fikk powernap og kaffe mens småttisene lekte seg.. Min mor Eva valgte å fly nedover i et annet fly for å passe Even, noe som forenkler alt.

Jeg er sjenert, og når det kommer til alt som slekter på å holde taler, så er det egentlig rene krisa hele greia. Men jeg kom meg tidlig opp og landet i sminkestolen hos TV2.

Så var det bare å vente inne på Green Room. Ikke fullt så nervøs som dagene før. Hva skal man gjøre med det når man allerede har hoppet to meter ned, og det er rett før strikken forhåpentligvis catcher deg?
 

 

Så ble det ikke et strikkhopp likevel, men et behagelig tandemhopp med verdens snilleste og mest behagelig programleder Siri. Temaet kunne ikke vært mer sårbart, men i sofaen med Siri gikk det hele som en drøm. Sett bort fra at jeg definitivt ikke hverken hadde blitt godkjent av JanThomas eller er noe TVtryne generelt :http://www.tv2.no/v/1149067/

Tilbake på Green Room møtte jeg Stjørdal’s Morten Hegseth, som jo alltid er en trivelig kar på støte på. Linnie Meister og Petter Pilgård var også utelukkende koselig å treffe. Hva de tre snakket om, røper jeg ikke. Men det handlet om en eller annen farm. Av alle ting… 

 

Endelig fikk jeg sagt til Petter: “Du har blitt mann nå ja, Petter!”
 

Og siden Morten bodde i hjembyen vår Stjørdal i sorthvite gamledager….:

 

På Green room møtte jeg også forfatter av boka “Fatte matte”, Elin Natås, samt forlagssjef
Aleksander Ellguren med barna Andrea og Maxim. Andrea har gått opp fra karakter 3 til 5 ved å benytte metodene i denne boken, og skulle på God morgen Norge for å snakke om boken sammen med Elin Natås.Og det gikk jo bra, ikke sant Andrea?
 

 

Etterpå var det på tide med  et nytt intervju i Operapassasjen, og det er secret stuff inntil publisitetsdato. Når man først er i Oslo må man jo treffe flere Stjørdalinger, så Linn Rygh og jeg tok oss en kopp kaffe på hotellet:

 


 

Tusen takk til TV2, familie og venner for at jeg fikk landet dette vanskelige temaer mykest mulig. Nå har jeg våkna opp til en lys vinterdag med mine to herlige barn, og vi skal bare nyte denne dagen. Hvert minutt med dem nytes. Jeg er så heldig. Jeg får være MAMMA 😍😍😍

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jøss – dette var ikke bare-bare! 😀 Så kjekt å høre at alt gikk som en drøm, selv om temaet var sårt. Stå på! 😀 Ha en strålende tirsdag som MAMMA, og kose deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg