Derfor elsker vi GRAFFI!

 

Hei hå, bli med oss på vår fredagskveld i Trondheim, og la oss vise dere i bilder hvorfor det ikke var noen tvil om hvilken restaurant i skulle velge da vi suste innover til byen: Graffi Solsiden selvfølgelig!
 

Et annet sikkerstikk en slik morrokveld, er denne superdama her: Christina, min egen Chris J. Hun stråler, som dere ser, og svikter aldri sine venner, men skaper god stemning. Chris J var dem som kom hjem til meg gang på gang under mitt siste svangerskap, og sa alltid: “Æ tok med mæ nåkka småtteri æ!” i det hun kastet godsaker og små gaver på stuebordet. Eller kaker hun hadde bakt. Snuppa mi! Tenk hvordan det varmet, jeg glemmer det aldri. Å dra til Graffi og spise med Christina må være det ultimate av helgekos. Dama har tilogmed dikta sin egen sang om Graffi 😂 Nederst i dette innlegget finner dere linken til hennes geniale lavkarbo-blogg “Meglerfru1”.

 

(Bilde “dekket bord”, tatt av Christina Johansen)

 

En grillfest på Graffi var det vi gledet oss til på turen innover tim Trondheim, og som dere ser på bildene, var det kanskje ikke så rart…
 

(Bilde tatt av Christina Johansen)

 

Mine faste lesere vet at jeg ikke reklamerer for hva som helst her inne på forbìpoléne, og alle som har vært på Graffi vet at dette er noe å skryte av. Hils derfor på den drevne daglige lederen for Graffi Solsiden: Elegante Jan Robin Berg:

 


 

Hils også på en av hans ansatte, ei blid og serviceinnstilt dame:

 

Etter vi hadde kost oss med perfekt tilberedt kjøtt og tilbehør, samt brus med masse kullsyre, ja og for ikke å glemme den varme gode servicen; var det på tide å fortsette bykvelden. Av businessgrunner kan jeg ikke dele på bloggen hva Trondheim ga oss av lattermild underholdning i går, men jeg lover å fortelle om det senere:

 

Du leser forbipolene.blogg.no

Christina Johansen sin lavkarbo-blogg: http://m.meglerfru1.blogg.no/

Facebookside forbipolene: https://www.facebook.com/forbipolene.blogg.no/

Snap: forbipolene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg