Nå er forbipolene på snap

 

 

Det er tirsdag 8.november, og verden holder pusten. Skal verdensøkonomien trumpes i dass, eller våkner vi opp i morgen til at verdens mektigste person er en pmsbombe? Faktisk, jeg heier på deg, Hillary. Har nettopp vært rammet av månedens pms selv, og fått fikset masse som vanlig. You go, woman; womanize the world!

Mens det ropes fra TV-skjermen: “Make America great again!” og “Hillary Clinton is made of steal!” Ligger en mye viktigere liten tassi på loftet og sover. Han er 2 år, og han og storebroren er mye større for meg enn noen som helst “verdens mektigste”. Når minsten hver kveld stryker mamman sin på armene og kinnene, er det mektigere enn alle stjernene, politikerne, presidentene, kongene, dronningene og planetene til sammen. 

Derfor tenkte jeg som så, at uansett hva verden våkner opp til i morgen, så skal min lille Even få våkne opp til boller i morgen tidlig. Og når han kommer hjem fra barnehagen og jeg har savna han massevis, da skal han få spise hjemmelaget lasagne.

Nå er lasagnen ferdig laget, og bollene står i ovnen og godgjør seg. Så glad som Even er i babyer, skulle han nok helst sett at det var andre boller i en annen ovn jeg skrev om nå. Men dette er ikke en gravidmaga, det er en glutenpreget mage, I promise. Hvis ikke er det jeg og jomru Maria, liksom 🙂

Getting to the point…

Flere lesere har etterspurt snap. 

Og jeg

jeg er jo glad i leserene mine.

Så nå kan vi bildes på snap; følg gjern en crazy mama på snapchat :  forbipolene

Enkelt og greit heter jeg det samme på snap som her 😉

Vi bolles, lasagnes, og snappes, men ikke trumpes, hva?

 

 

4 kommentarer
    1. Hej!
      Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign som byggs upp efter dina egna önskemål? Eller varför inte din alldeles egna drömhemsida! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg