SEXY LADIES

 

Funday night med 7 av verdens 9 mest hotte damer, join the joyride!

 

 

Barndomsvenner med ungdomstida vi la bak oss, men samme hvor gamle disse damene blir, vil jeg alltid se dem som vakre, pene, hotte, smarte damer.

 


 

Funday møttes vi på Kimen kulturhus, Stjørdal, for å få med oss den vakre filmen “Et helt halvt år”. Jeg må bare bøye meg i støvet; what a movie…  Anbefales både om du har lest boken og ikke.

 


 

Dette er Janne. Hun er som en klippe. Er alltid der. Dette er tøffa som tilogmed hadde stilt opp dersom det skulle filmes omkring denne bloggen. Jeg digger ærlige folk som sier e som der er. Ikke fakeness behindness. Hun er råere enn du aner, og er en trofast ressurs i mitt liv. Og se så fiiin hun er a!

Så dro vi på Egon og fant det gode gamle ungdomsbordet vårt. Der satt vi 20 år tilbake og følte oss unge og bittelitt coole på nittitallet, med stripete Cobainjumpre, klorabukser med huller i, og grønne strikkajakker… Vet ikke om vi var så sexy da, men vi var snille og gode med hverandre.

 

Ekte skjønnhet kommer fra indre landskap som har vært gjennom både solskinn og hardt vær. Jeg er sikker på at dere lesere kan se det; disse damene lyser skjønnhet og visdom.

 

 

Man bør ikke være hardtrent dagen før, når man skal møte slike flickor, for det blir garantert latter. Latter en klasse over normalen. Man skal ikke ha stive muskler, det kan bli veldig vondt.

 

Men alle latterkuler har (bør ha) en ende. Vi lovte at det ikke skulle bli lenge til den derre rekekvelden, og så spredtes vi for alle vinder igjen, så vi har maaaassevis å skravle om neste gang vi klemmes. 

Takk for en gøyal kveld, Tine, Liz, Liv, Hilde Mari (ramset opp utfra slik vi bodde i feltene da vi var barn, fordi vi er mange, og jeg glemskere enn gammal er) , Janne, Annette og Renate. Vi savna dere Monica og Siw 😙

 

Hils på verdens aller beste barnevakt med karen sin: Gunne og Sten 💖

 

Disse er fabelaktige for min lille goklomp

Ikke en eneste tåre, eller spørsmål etter mamma. Even elsker sin barnevakt Gunne dypt og hellig.
 

Og hun elsker ham:
 

 

Sånnt er priceless for en bipolar alenemamma som innimellom behøver latterkuler og kuling under vinga sine! 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg