Dildoer, øyekremer og nede for landing

 

Dildoer? Jepp. Og hva har der med øyekremer å gjøre? Ganske mye i dette tilfellet. Nede for landing? Hell yeah, nå har a bippelene landa på Værnes, gitt, etter en kjempegøy tur til Oslo! 

Jeg sitter her og prater med ei venninne på telefonen i bloggende stund. Prøver å fortelle henne noe. Men det et umulig. Hun må dra det utav meg. Som vanlig. “Var det DET du mente, Helene? Eller var det DET?”

Jeg sukker og ler litt. “Det er så typisk meg å gjøre meg misforstått…” Vi skratter litt mer, og jeg må fortelle henne litt fra turen til Oslo.

Jeg har nok et fantastisk samarbeid med den smashing butikken LUSH. Denne gang altså i Oslo. Er i gang med jobbing og forberedelse av innlegg om denne herlige butikken, og det vil komme ut her inne i løpet av de nærmeste dagene. 

I den forbindelse fikk jeg i oppdrag å teste en hårkur over hotellnatta, samt en øyekrem. Som selvfølgelig funka god damned, begge deler. 

Inne på Lush i dag, viste den kjekke daglige lederen meg en avlang kremboks. Det var i samme serien som øyekremen. Han spurte om jeg hadde blitt kjent med øyekremen. Jeg holdt i kremboksen og svarte: “Ja. Jeg lå med den i natt!”

Venninna mi humret og bare måååtte fortelle om sin dildotabbe. Hun hadde vært inne på Kondomeriet i Trondheim og blitt fascinert over noen heidundranes svære dildoer. 

Kondomeridama spurte: “Kan jeg hjelpe deg med noe?”

“Det var da noen svære greier…”

“Ja dem er kjempebra”

“Men HVOR bruker man dem, liksom?”

“Hrmf, alle vet vel hvor dildoer brukes…”

Problemet var bare at den stakkars venninna mi virkelig faktisk lurte på dette. Siden stakene var på størrelse med svære vaser, kunne hun ikke skjønne.. var de til …pynt?

Så har jeg landa tilbake i Trønderland, og der oser røkelse fra butikken jeg alltid må innom når jeg er i Oslo. En del av meg bor i den butikken. Nemlig: SHANGRI LA ☺😊😀

Nok om vaser, røkelser, kremer og dildodingser. Nå skal jeg gjøre det jeg egentlig skulle her inne! 

Coming right away 🙂

 (Say whaat? Innlegget jeg egentlig skulle skrive, kommer straks…)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg