Liv og røre på Lykketoppen


 

Gutta mine er hjemme, det er helg, og det er liv og røre på Lykketoppen.

 


 

Taco og godis, smokker og bøker, bamser som må hentes opp i senga, og deilig bråkete røre.

 

 

Det er vel egentlig nå jeg har fri, når jeg tenker meg om. Nå som Mathias og Even fyller huset med rampestreker og pøser på med kos og klemmer.
 

 

Hjertelig velkommen hjem, gutta mine.  
 

 

Takk og pris for fire små barneføtter

som tasser rundt omkring en

og skaper liv og røre

👣   👣

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg