forbìpoléne photo art

 

En kunstnerst kreative dråper drypper på det meste. Og jeg elsker å være kreativ kunstner. Jeg greier ikke å følge hverken regler eller mote, men må skape mitt eget. 

Velkommen til mitt knippe forbìpoléne photo art bipolar kind of mind. Alle bildene er fotografert og redigert av meg. Jeg kan se skjønnhet i en palle, og muligheter i en stabbursdør. Ingenting stopper meg og mine sanser når jeg er i gang.

Men selve det å fotografere, er noe jeg i utgangspunktet ikke kan.. Og ting du ikke kan, er jo i tiden å nettopp gjøre 😉
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg