Fy fader jeg er styrtrik!

 

Jeg skal snart la natta ta meg, og som vanlig i disse tider, drømmer jeg sikkert om eldgamle slott, spindelvevete rom og surrealiteten i realiteten dypt der nede i drømmeverdens kaninhull.

Jeg liker det.

Jeg liker det meste for tiden.

Er så (unnskyld) helv..tes lykkelig.

Så fordømt klar over at noen av mine innlegg for tiden er krasse og triste. Men alle som kjenner meg vet at dette ikke er basic for hvordan jeg har det.

Jeg har nettopp titta ned på min minstemann i bittelillesenga si, og kjent tårene presse på av takknemlig lykke. 

Den derre supermormora til barna mine, hun fortjente seg en svære bukett hvitveis i dag, som jeg plukka da jeg gikk for å hente lille Even der. Han lå over hos henne i natt, og jeg fikk meg en skikkelig hyggekveld inne hos min venninne nabodiva, og en lang natts søvn. 

Hvem vet. Kanskje jeg senblogger om det i morgen. Bildene ligger klare.

Håret er fullt av produkter fra Lush, og jeg skal altså sove. 

I can’t wait. Gleder meg sånn til å lage reklameinnlegg for disse produktene, for akkurat da jeg trodde det ikke fantes håp for dette livløse plagede håret mitt… well guess what? Et mirakel har skjedd! 

Sånn går dagene, i er eneste stort glis. Og det er snart på tide med en sunshiney update ala picture. 

 

 

Men nå skal jeg altså reise til de rustne gamle slottene, i de knallorange engene, blant de lilla trærne, før jeg hopper inn i morgendagen sammen med Even, med et lykkelig, grønt og litt rosa glis.

Vi er styrtrike på kjærlighet, gledestårer og store hjerteopplevelser. Fy fader vi er rike vi. På klemmer, smil og to digge gutter. Og han minste kan si både kake og sokker. Bare at sokker blir “chockher” og kake blir “Chakke”…

Ja fy flate fader, hvor jeg er styrtrik 💙💚💜
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg