Mine tre gullskattdiamanter

Hils på mine tre skatter samlet 💜💛💙 

Hjertedatter Hava er hos oss og lager herlig liv og røre. Jeg jubler over av kjelleretagen også er i bruk. Gjesterommet der nede er først og fremst Hava’s. 

Jeg har mye jeg skulle blogget om i dag. Men jeg har vært opptatt med å bygge hus, lage mat og sånnt dere vet ..

Altså jeg har bygget legohus på gulvet, med resultater som en fireåring, og kokt grøt til oss og naboene. 

 

 

Lykketoppen er på sitt beste nå. Jeg er så glad i disse tre finingene mine, og i mårra skal vi på tivoli og kose oss skikkelig. Vi tenkte kino, men da Hava foreslo tivoli, falt det i god jord hos Mathias, og slo spirer i et kjempesmil. 

Jeg elsker dere, Hava, Even og Mathias mine. For dere tre er jeg løvemamma for evig og alltid.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg