ENDELIG, EN HÅRKUR SOM FUNKER!

 

Dette hadde jeg ikke trodd! At jeg skulle finne en deilig hårkur innen kategori økologisk og rent, SOM FUNKER på mitt tørre og sprøtt ødelagte blekehår! 

Okay let’s face it: må min egen originale måte har jeg etter 10 måneders blogging joinet sponsing og reklame inne på bloggen. Og jeg kommer til å være nådeløst ærlig når jeg tester produkter. Her kommer jeg altså ikke til å skryte hemningsløst av varer hos sponsorer uten grunn. 

Denne hårkuren ga meg grunn allerede for to dager siden. Jeg ville spre det snarest, og rope ut: KUR SOM FUNKER! Men jeg følte for å gjøre ferdig presentasjonen av butikken som selger den, først, nemlig:

MISS ORGANIC, TH.Angells gt 13, Trondheim. 

…og DU bor ikke i Trøndelag, sier du? Da er det toppers at Miss organic har en nettbutikk. Check it out: http://www.wayofliving.no/

Jeg kommer til å fortsette med denne kuren, og kjenner at jeg fryder meg litt over at denne funker, i motsetning til så mange andre kurer jeg har prøvd. Redken sine kurer kan måle seg med den, men slettes ikke mange andre.

Jeg skal nå gifte meg, og det med en vakker og deilig hårkur som holder der den lover!

4 kommentarer

Siste innlegg