Jeg er så FORELSKA! 💝🌳🌷🌱🌹🌻💝

 

Steiki ta jeg er så hæppi! Er så godt humør at jeg nesten blir glad for å se en hestebæsj på bakken!

Det er fare for at jeg snart danser noen teite steg til Spotify’s rytmer. Er ikke nok å vandre når man er lykkelig som en animert, fargerik figur vettu..  

Nå skal jeg av alle ting skrive litt om a godeste Wenche Foss. For den smarte dama uttalte en gang i tiden følgende: “Man bør sørge for å være forelska så mye som mulig. I hvem og hva som helst. Gjerne mesteparten av tiden!”

Hell YEAH, Wenche! Du rocker, og du har så RETT!

Siden jeg er stappfull av bipolare lykkemototer, har jeg en fordel jeg da, skjønner jeg.

Og nå har jeg møtt mitt livs store kjærlighet, 

…vedkommende dufter deilig, låter fantastisk og varmer..

…og kaller seg VÅR!

Denne våren skal gi meg tidenes sommer. Jeg kjenner det i magen, hue og på all min kreativitet: Jeg er så KLAR for DEG, vår!

Så jeg har tatt meg et varmt bad etter joggeturen, og rusla ut for å møte min kjære Vår. Vi går her og flirter. That’s damned right, jeg går og blogger. 

Lufta omfavner meg som myk silke, mens bakken er som bomull å gå på, og noe eksotisk er i anmarsj. 

Er dere KLARE for digg vår og himmelsk sommer, dudes and dudettes? 

Om to uker er det party oppe at my place. BURSDAGS FEST iha! Siden pappa døde på dagen min 14.april for 5 år siden, har jeg vel ikke helt hatt lyst til å feire med fest. Men 16.april er jeg READY! Jeg er hjemme alene for anledningen og skal feire som fy. Herlige Uptown gir meg for anledningen fri inngang på Oslo Ess konserte, samt bloggervju med gutta som digger Bislett stadion..

Vil du joine oss? For free på konserten? Sjekk ut konkurransen her:

http://m.forbipolene.blogg.no/1459466638_konkurranse_vinn_bill.html

…ja så kan vi rocke for våren sammen, da vettu, 16.april!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg