Premanstruelle menn 😢😲😥😰😨😝😡😭

 

Gjennom alle tider har kvinner blitt beskrevet som hormonelle dramaqueens av noen masete kaklehøner. Luktesaltet skulle vekke besvimte, pompøse, fortvilte høns, og tårepersene fikk nesten ikke plass innomdørs, så kvinner ble beskrever som desperadoer løpende langs landeveier, med sårede hjerter og fortvilte sinn. Tålte ingenting visstnok, disse ustabile hormonellaene. 

Mens mannfolka? Nåh. Vel. De derre gutta boys, de ble snakket varmt om, de. For de var noen rolige, beherskede og stabile vesener, høyt oppe på hesteryggen, med sigaretten i munnviken og er overbærende kjekt blikk. Og hva var de overbærende med? Joa, disse kjærringene, da vettu. Masete, ustabile, sladrete kjærringer…

På bildet over her ser dere en slik mann. Han er 50 år eldre enn meg, og koste seg med å skrive slike “beherskede, overbærende og stabile” meldinger på min åpne facebookside i går, så alle kunne se ham der oppe fra den rolig hesteryggtilværelsen. Han er ikke lenger noen facebookvenn av meg, for å si det sånn. Og du, mr: vi kvinner er ikke objekter; “søt” kan du værra sjæl.

 

På bilde under har vi et eksempel på en mann med mansen. Eller om han var premanstruell. Aner ikke. Men tror han var full også:

 

 

Så har vi datingsidemannen. Dette er en harmonisk og avbalansert type menn, som aldri tar seg nær av det dersom en kvinne ikke har tid til å svare. Eller dersom en sånn derre hysterisk kjærring rett og slett ikke er interessert. Never. Neverrr! Alltid rooolig og beh beh beehersket:

 

 

Jeg har en teori som går ut på at det til alle tider har vært greit for menn å ha noen å skylde på. For det er ikke vi damer som er noen hysteriske og nærtagnen masetasser.

Det heter ikke dame og flamme, men FYR og flamme.

De fleste damer tar det som regel med ro. Kloke og rolige, er vi herdet til å tåle å bære frem barn: tålmodige og avslappede.

Jepp. Som kvinne tar jeg det med ro på sjekkefronten også. For jeg har ikke baller, men pupper! Jeg har guts og evne til å holde meg lykkelig nok, til å leve bra helt uten slike masete, ustabile, desperate menn.

No no drama, we don’t want no drama, drama!

 

5 kommentarer
    1. Og ikke minst mannen som etter 3 mld sender bilder av utstyret sitt og spør: “er den ikke fin? Den kan bli din hvis du vil…” 😂

    2. Ja, det er min erfaring også, at det er mannfolka som skaper drama, «out of no where». Også, når dama lurer på «hva skjer?», så er svaret fra mannen «det er ikke noe, jeg vil ikke ha drama. Ikke vær så dramaqueen». Håpløst!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg