for-bì-poléne går for eventyrsommer!

 

I juli har bloggen bursdag. Det skal jeg feire med den mest crazy sommeren noensinne. Alltid har jeg planer for forbipolene kvitrende gående, samt alle ideéne som kontinuerlig dukker opp langs den spennende landeveien. 

Et blogvervju med en av landets komikere er en avtale jeg lenge har hatt stående. Vi tar det når snøen smelter og våren er i anmarsj, er dealen. Nå smelter snøen her på Stjørdal…

Først skal jeg gjennom en vanskelig dag. Jeg har bursdag 1.sommerdag, altså 14.april. Men selv om dette var dagen da jeg fikk livet i gave, tok den samme dagen livet fra min høyt elskede og dypt savnede far, for 5 år siden. Jeg hadde ikke vært i nærheten av den dama jeg er i dag, uten alt min far lærte meg. Har alltid vært ei pappajente, så pappan min fortjener et stort innlegg til minne om ham, den 14.april.

Jeg kommer nok aldri frivillig til å legge ned forbipolene. Og jeg trodde aldri en blogg kunne bety så mye for meg og de rundt meg.

Stadig vekk må jeg forklare hvordan “forbipolene” uttales. Mange sier “forbi polene”, mens det i virkeligheten goes like this:

Uttaler du “bipolar” har du trøkk på i’en, sant. Legg til for-bìpo-léne, i samme lydklang, så er du i gang 😉

Nå sover lille Even, så det er bare å skynde seg å gjøre luksusgreiene: hive seg i dusjen og lage middag! Wish me luck og la oss håpe jeg rekker dette innen sjefen våkner!

 


 

Ps: Dette skal bli TIDENES SOMMER, hva? La oss være enige om AT DENNE SOMMEREN BLIR ET ENESTE LANGT, SKINNENDE EVENTYR!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg