Sexy, hot, single mama!

 

Sorry, nabo, jeg bare måååtte mohaha. Du er jo singel som fy, og hot sexy zumbamama, så guys: naboen min er megahot og singel!

 

 

 

 

 

Diva og diva fru blomkarse… denne dama ække mye “Diva”. Det er derfor hun kaller seg det, ironisk nok.

Jeg, løvemamman med de feteste løvemammaklørne, ble altså invitert på middag med barna i dag, inn til en annen løvemamma med like sterke klør, nemlig Dianelys.

Og hvem viser seg å ha verdens beste barnetekke? Jo, LøveDiva, faktisk! Det trodde jeg aldri. Vi har jo kjent hverandre i 16 år, men med mindre kontakt før vi ble naboer igjen nå, og så viser det seg at hun er min sønn’s store heltinne bare etter noen timer! Check em out a:

 

 

 

 

 

 

 

Er det mulig!? Du imponerer stadig vekk, Dianelys. Det er faktisk få her i byen som KJENNER deg. Haha, dem går virkelig glipp av ei super dame!
 

 

Lille Anthony får mye kos og klem, og det merkes. Han kommer støtt og stadig bort for en Heleneklem, og gjør meg såå glad!
 


 

Vi planlegger en diggbar sommer, to hus tett i tett, og basseng på plensnurten; denne sommeren skal vi kose oss her oppe på toppen! 

Tusen takk for mat og hygge kjære nabo, kommer du over en tur eller, så vi kan jabbe tullball mens barna sover? 

 

2 kommentarer
    1. Så morsomt innlegg! Jeg har forresten nominert deg til Liebster Award. Ta gjerne en titt på bloggen for innlegget 🙂
      Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg