Forandring fryder!

 

Hva gjør man når man har lange, tykke, sorte, nordlandske hårstrå ned til rompa si? 

Jo man setter igang og ødelegger det! Man fletter rasta, fletter ut det, fletter rasta igjen, bleker det og knallrødfarger det, før man totalødelegger det med hjemmebleking, hva?

Jepp! Hvis du er blogger av forbipolene, er det netttopp det du gjør! 

Krise? 

Åja, er jeg ei dukke fra fortidens barndomsrom? Nope! I am a human being, og håret, guess what: vokser ut igjen, blunkesmiley, blunkesmiley.. 

Jeg lover deg at når vi møtes som glemske naboer på gammelheimen, da har jeg rukket å fått laaaange hvitgrå nydelige lokker. Inntil da:

Velkommen til mine lokkers change of past.

 

 

 


 


 

Nå kan det ikke bli verre haha, ikke kortere heller, kremt…   Kanskje jeg burde prøve sånne extantions. Jeg er så treig på sånne greier. “Alle” har prøvd forlengende hår her og der, bortsett fra meg. Ikke en eneste operasjon heller vettu, bortsett fra keisersnitt. Man kan ikke påstå at denne dama er updated. More like fretexted natural variable, med pannesinnarynke og nedbleket “hår”…  

Hår er gøy, og fram mot gammelheimen’s lange hvitgrå lokker, skal jeg herpe på så mye jeg vil. Gleder meg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg