Sen barsel eller tidlig dement?

 

Dette synet møtte meg da jeg åpnet kjøleskapsdøra i dag. Som en morsom oppgave gitt til dagens meg selv fra gårdagens jeg: “Finn en feil, da, Helene, hihi!”
 

 

Finner du den? 

Jeg fant den med en gang, og ble nesten litt småbekymra.. 

For dette er samme dama som knuser uhell i butikker, glemmer hva jeg skulle hente etter 3 gullfisksekunder og rygger rompa mi inn i fremmede damer i butikken, samt dulter borti små barn med bakre hoftedel Kardashian part one, på Leo’s lekeland ….and it goes on and on.

Kan nok ikke skylde på barseltåka lenger. 

Og som en klomsete klæbb, er det jaggu bra jeg kan dette med å le så jeg rister av meg selv. For jeg skal love dere at denne balubaen hadde vært tussi hvis jeg tok meg selv pinlig seriøs i tillegg. 

…men.. ..? …fjernkontrollen i kjøleskapet? I say no more. Det er jo nesten bare trist i en alder av 35… 

Fått kjøla seg da, den fjerne kontrollen. Fjernest er det jeg som er, uansett!

Gjerne normaliser meg og fortell om hvor dere legger deres “finn feil”, det hadde vært beroligende, det 😬

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg