Prompe-flørt!


 

Dagens lille historie goes like this (gas like this): 

Lille Even har nylig oppdaga at fis er gøy som fy. Hver gang han promper, ler han høyt, og han kan tilogmed lage fjertelyder med munnen sin.

Goes like: “Phtppprrrr, hihihi.. mama mama prehprrr! Haha!”

I tillegg har han ei greie med dette at han gjerne også vil sjekke om andre også har oppdaget dette med at sånne lyder er fantastisk.

I dag skulle vi trille ned til sentrum, minsten og jeg. Vi shoppa litt før vi satte oss på en kafe for å kose oss litt sammen vi to. 

Ved siden av oss satt damer. Masse damer. Og de to fineste, en mor og en datter, satt rett til høyre for oss. 

Jeg vet hvordan det går når lille Even får øye på damer. Da kommer et sukkersøtt smil til syne i det nette lille ansiktet hans, og han forvandler seg til en prektig liten engel, med all verdens fine ansiktsuttrykk. 

Babyflørt med andre ord. You got it, baby!

Dama til høyre lo og begynte å snakke til Even. Dattra også. Jeg spurte Even om han flørta, og da satte han i gang med det morsomste han vet, for å få bertene til å le.

Gutten min begynte å lage masse prompelyder med munnen sin, og tok i for å se om ikke han fikk til å servere en ekte en også. 

Han fikk masse oppmerksomhet, og damene lo og lo.

Toppers, det, Even. Jeg bare håper du lærer deg et par andre sjekketriks også, med årene. For, kremt, jeg kunne tenkt med noen barnebarn med årene. Og du er knallsøt i det du prompe-flørter nå for tiden. Ja du er tilogmed morsom.

Såe.. jepp..

 

 

Takk for en knall dag i sentrum av byen vår, mammas lille morofis. Nå skal vi busse oss hjem.

Når du har sovna i kveld lillegutt, skal naboDiva og jeg danse på bordet!  ….ikke helt. Bare nesten. Jentekveld kan vi heller ikke kalle det. For vi er damer. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg