Hva ER det jeg driver med???

Ja, hva er det jeg driver med? HVA er det jeg fjør, nei, GJØR?

 

Jo,  det skal jeg fortelle dere! Jeg sitter her og lager en gave fra min sønn til min svigerdatter. Actually…

 

Min eldste gogutt på 6 år har endelig kommet hjem til lykketoppen, etter en fabelaktig guttetur sammen med pappan sin. Gutten stråler, og har tydeligvis hatt det helt topp hos yndligsonkelen sin sammen med pappa. 

…jodda såh.. …kunne han fortelle det da, seksåringen våres, at han har fått seg kjærest. Og han har både lyst til å ha besøk av henne og gi henne alt i hele verden. Så jeg foreslo at jeg kunne samle sammen noen perler i en boks som han kan få ha som kjærestegave å gi henne. Og blant mye annet, ja, så vil han gjerne gi henne perler.

Hehe… Jeg rødmer nesten på deres vegne, helledussan så søtt altså. Dette liker jeg. Framtidens svigerdøtre, ya r all welcome, I allready love u 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg