Han likner på sin morfar i himmelen 💙

Jeg har sett dette varme smilet før.. 

Har sett dette karakteristiske partiet under to vennlige øyer før..

 

Denne intense gleden over bare å være i live, har jeg også sett før. 

Slikt et imøtekommende vesen, Even, skal jeg love deg, at mamman din har sett før.

 

Kun din hjertelige morfar i himmelen kan gi klemmer som dette, vennen..

Dette er den første dagen jeg virkelig ser det. Min elskede pappa har satt tydelige spor i min sønn før han sendte ham til meg i 2014. 

Og DET, det er jeg skikkelig skikkelig glad for. For en slik engel av en morfar, skal man lete lenge etter. Jeg senser hans nærvær sterkere på denne tiden. For det nærmer seg april. Måneden da verdens snilleste mann reiste sin vei for godt, for 5 år siden. 

Takk og pris for at det bor en Hans Ernst i barna mine 💙💚💙
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg