Fashion aint needed; I got my OWN STYLE!

Ja, jeg mener det. Mote er generelt uinteressant for meg.

Jeg har alltid satt sammen min stil av det JEG liker. 

Dette gjelder både interiør og klær.

Rent personlig har jeg liten forståelse for saueflokkmoten..

Over alt finner jeg gull. Og mitt gull er som regel langtfra kostbart, og svært personlig. 

 

Det er jo VÅR verden, dette… Kun jeg og barna mine bestemmer “moten” her i gården. Barna har mye de skulle sagt. Skal det bygges slott av eggekartonger midt i stua, så synes muttra det er en digg ide. Vi kan godt ha det som et nytt møbel også.. Kanskje den passer på ene hylla.. Altså, det var et eksempel.  Vi har ikke laget eggekartongslott enda, gutter!

Mathias ruler hovedhylla i stua nå som han er hos pappa frem til mandag. He’s in the house, på en måte da.

 

Denne laget jeg i dag. Tredde noen perler på en slik kleshenger i tynt stål. Drømmen er å lage absolutt alle kleshengerene våre slik, i forskjellige perler. Ja, og sånn perletråder foran dørene, aaah my wish…  eller hva sier du Mathias, er du med? Your wish too?

Hmmm kanskje jeg kan begynne allerede nå, med disse perletrådene… Har jo masse perler! 

Style er viktig for meg. Men altså ikke fashion. Dette hjemmet er vårt eget kråkeslott, og vi er ikke ferdige enda. Hver gang vi går en tur ut i naturen, i bruktbutikker eller all slags morobutikker, finner vi cheep gold. Så tar vi det med oss hjem og tilfører nytt liv til Lykketoppen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg