Pippi og jeg, got that style !

Nå føler jeg meg som om jeg nesten bor i Villa villakålla …eller hva det var det het, the pink house of Pippi. Kåken fylles opp med lyslenker i alle slags farger og fasonger, fra Indiska og TGR. 

Jeg må bare vis dere hvordan den nyeste lyslenka, og smijerns smykkeholderen jeg kjøpte fredag, funker på mitt favorittrom i hele kåken; upstairs.

Innlegget er på ingen måte sponset, men inneholder produktplasseringer.

 

“Iskaffen” er klar, ser dere. Foran praktisk smykkeholder, og funkbart settekassehus. Nattbordskrotet mitt trenger system og orden, hvis ikke blir det rørete i mitt bipolare hue. Og kaffen, den er også funkbar tidlig om morgenen, når lille Even roper på den nye dagen fra beibisenga si..

 

Som dere vet, er jeg dypt og hellig forelska i stilen min. Den er svært personlig, og veldig inkluderende. Der er plass til alt fra Fretex og loppemarked, til Indiska og TGR. 

Skjønnhet for meg, kommer innenfra, der tanker og følelser regjerer. Jeg kjenner igjen stilen min tvert jeg ser en del av den i en butikk.

Soverommet er veldig viktig, fordi vi mennesker behøver et stille fristed der vi kjenner balanse og harmoni i skjønn forening. Søvn, that is. REM-reisen din bør suppleres av ting du synes er vakre. Ikke hva som gir status, men hva DU synes er vakkert.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg