HOWDY TRONDHEIM, JEG JOINER DERE FRA NÅ!

Heisann bloggere av Trondheim. 

I enighet med blogg.no, joiner jeg nå dere inne på blogg.no Trondheim. Velkommen til min baby forbipolene, jeg er veldig glad i denne bloggen, og er en ivrig skribent.

En liten presentasjon av meg og min blogg, for Trondheim by.

Jeg heter Helene, er 35 år og runder straks 36. Jeg er en feminist av en mamma for to, fra Stjørdal, og jobber frilans i lokalavisen i tillegg til bloggen. Min eldste sønn er en smart og fantastisk morsom gutt på 6 år og heter Mathias, mens minstemann Even er en herlig livat ettåring som kalles smiley. 

Min historikk er heavy. Jeg har blogget, og kommer til å blogge, svært åpent om ting jeg har opplevd. Ta gjerne en titt i mitt arkiv f.o.m. juni 2015. I tillegg skriver jeg andre mennesker’s sanne historier. Disse har blitt tatt vel imot.

Men det blir for heavy. For trist. Det er tragiske greier både for meg å skrive, og for dere å lese.

Derfor får jeg innimellom hjelp av Norge’s komikere og andre kjendiser til å pakke inn seriøs alvor, i humor og glede. Bli bedre kjent med Morten Ramm, Einar Tørnquist, John Brungoth, Thomas Numme, Harald Rønneberg og Nils Gunnar Lie inne på min blogg. Dere lesere fortjener balanse. Alvor og humor i skjønn harmoni.

Jeg er nøye på rettskrivingen, og vil levere dere så nøye og velformulerte innlegg som mulig. I tillegg får jeg tekst-skrive-anfall som kastes ut i form av sangtekster og dikt. Have patience. Ja, og dessuten; selv om jeg er jålete forfengelig, liker jeg å utfordre meg selv ved å legge ut sminkeløse katastrofer her inne. Host, hark og kremt.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere bloggere her inne på blogg.no Trondheim, dette skal bli gøy.

Sist men ikke minst: barna mine har verdens beste superpappa. Han heter Tore, og er en av mine beste venner. Vi bor ikke sammen, men vi er hangarounds med kidza, og også uten de søte små

 I morgen skal vi suse innover til byen deres, Tore, Even og jeg, mens Mathias er på skolen. Det skal og bør shoppes. Definitivt på tide! Og da er Trondheim BEST! 

Vi blogges! Hilsen Stjørdalingen i Trondheim by. (Men bare i bloggverden. Jeg bor på min lykketopp her i Stjørdal 😉 )

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg