Ice, ice, Baby

Få ting er så digg som å trille tur med musikk på ørene mens lille trille sover i trilla. 

 

Tankene blir klarere, ektere og lysere, der ute i frisklufta. Og ideene myldrer i mammahodet, mens han Even ligger der så fin og nyter duppen sin. Bakkene nedover til sentrum er lange og bratte. Jeg vokter skatten min med fast grep. 

 

Vi spiste middag på cafe etter litt hverdagsshopping. Da jeg så….

 

 

han gutten her spise is…

 

Ble jeg inspirert som fy!

 

Veldig inspirert..

 

Så jeg sa: kom lille venn, vi rekker å handle egg og melk før bussen går. Du skjønner sikker hva vi dro hjem for å lage. Oppskriften er rett rundt hjørnet.

 

Borte på bussen

 

Bø på bussen.. 

 

Borte på bussen igjen…

 

Bøh!  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg