Godt nyttår fra Lykketoppen!

GODT NYTTÅR ALLE FLOTTE LESERE, VI DIGGER DERE 🙂

Her kommer oppdateringen jeg lovte dere. Dere vet, det var krise. Ribba måtte stekes, det måtte dusjes,  bades og gulv måtte vaskes. Bla tilbake så ser dere.. Jeg ventet på krisehjelp og gjester.

Her er krisehjelpa:

Tore kom og redda nyttårsaften. Han laget all maten mens jeg dusja og vaska barna og meg selv. Ja han tilogmed dro over gulvet. Jeg fikk tid til å skrive nyttårstale også. Bla tilbake og check it out.

 

…så har jeg fortsatt ikke stekt ei eneste ribbe i hele mitt liv…

 

…og alt jeg dugde til på kjøkkenet (as usual), var å smake..

Så kom gjestene våre: Tatiana med babymagan og lille Elaine. De har vært i Frankrike siden sist, og vi har savnet dem veldig.

 

Tatiana er ei skjønn og snill dame som jeg er blitt innmari glad i. 

 

Vi måtte jo nyttårspoze litt her da…

 

Men dere vet jo. Meg og pozing. Det hører ikke sammen.

 

Tuuuuusen takk for maten, Tore. Det var ikke planen. Du skulle også gå til dekket bord. Kremt…

 

Så ble det dancing med barna. Music stop, heter det. Nesten som rødt lys. Man stopper når musikken stopper, yeah..

 

Lykkelige barn på Lykketoppen her nyttårsaften.. 

 

Dette er “kungen och drotningen”. Men, må vite, så “e itj kongen og dronninga kjæresta!” (Sitat Mathias)

 

Så dansa vi litt mer..

 

Yeah. Baby sov upstairs, og vi rocka..

 

Klokka slo tipåtolv, og vi stasjonerte oss på terrassen.

 

Bra utsikt, bra folk..

 

Mathias var skeptisk til rakettene, men heldigvis ble superpappa Tore med han inn etterhvert.

 

Ingen kommentar.

 

En kommentar: awesome wiew, nice 10 minutes.. iik…

 

Så er det 2016 da dere. Jeg fyller 36. Om noen uker blir jeg tante, og Hans Even og Astrid blir foreldre til 3 herlige små sjarmtroll. Tatiana blir mamma 14.april. Håper jeg, for da har jeg bursdag. Det skal reises håper jeg også. Og Even skal begynne i barnehage i august. Tore skal lage masse ny kunstverk, ønsker jeg. Og det skal bli et happy happy new year.. 

 

Ta vare på hverandre. Jeg ønsker, for det nye året, at vi alle begynner å elske oss selv mer. For da, og bare da, kan vi få det godt med oss selv. Og da, og bare da, kan livet for alvor starte. Og bare da kan vi elske andre. 

Jeg vet det, for jeg har brukt de siste 10 årene på å lære å elske meg selv, akkurat som jeg er. Og det er …en helt fantastisk verden å leve i. 

Ser dere så gøy vi hadde det her oppe i kveld? Vi drakk ikke en dråpe alkohol. Bare kaffe, saft og brus. Her er 3 barn og et i Tatiana’s voksende mage.

La oss bruke det nye året på å se barna litt mer. Se hvor skjøre de er. Respektere det faktum at de trenger edru, tilstedeværende, snille, tålmodige voksne. Men at de tåler litt rot i stua innimellom. At vi kan senke skuldrene hva angår den såkalte perfekte fasaden, og heller legge oss ned på gulvet og rulle rundt i vilter lek med BARNA, de herlige, coole, tøffe BARNA 😍

Godt nyttår fra oss her oppe på en Lykketopp 😉

 

4 kommentarer
    1. Ser ut som dere hadde en fantastisk kveld sammen 🙂 og det er jeg glad for! Mange flotte og artige bilder !! Flott at vi kan ha det gøy uten alkoholen og ta hensyn til de små barna våre<3 ønsker deg et fantastisk godt nytt år! Alt det beste ønsker jeg deg i året som kommet 😉 ha en super god natt og sov godt!!

    2. Anonym: Jeg er så enig med deg; det er vår foreldreplikt å gjøre oss ferdig med fylla før vi velger å få barn. Vi skylder dem en trygg og harmonisk atmosfære.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg