God natt, 2015..

Klokken runder straks 21.00, kvelden før årets siste dag, og jeg har vært i seng i en time allerede. Mathias og Even storkoser seg når mamma legger seg samtidig som dem. Og jeg synes det er avstressende selv en gang innimellom å avslutte kvelden tidlig. 

Mine to gullklomper, Even og Mathias…. Tenk, 2015 var det aller første hele året sammen med dem begge. Og jeg er overveldet. Konstant rørt. For noe så fantastisk, å få være mamma til disse to sjarmisene! 

Jeg har sittet her i senga og spolt tilbake litt, etter guttaboiz sovna. Og da måtte jeg bare plukke ut noen krystallminner fra året vi legger bak oss, når det gjelder disse to søte barna mine. 

Selveste Even og ærede Mathias: Mamma takker og bukker for året som har vært. Med tårer i øynene, for jeg får det aldri tilbake. Det har nemlig vært det aller beste året jeg noensinne har opplevd, og det er vanskelig å forlate det.

Men. Jeg er klar som et stort egg til 2016 med dere! Vi skal lage one hellova year! Vi skal rocke til Metallica i stua, leke med biler og tulletøyse masse!

Dere er min store store skatt, og min rikdom uten like. Jeg skal fortsette å våke over dere som dragen i boka di vokter skatten sin, Mathias. 

Her er en liten selfietitt tilbake på året som har vært:

 

Så kom nå, 2016. Gi oss årets siste 2015, og skyt oss deretter inn i det nye året med topp utsikt og smilende latter. Jeg har på følelsen at dette også blir et sabla bra år…

💙Mathias💙Even💙

3 kommentarer
    1. Så flott at du har dine gutter. Stemmer egentlig helt med mine “formler”. Er det med samme pappa?
      Fantastisk uansett. Var aldri lykkeligere enn da jeg var småbarnspappa! 🙂

    2. tankenemine67: Samme pappan ja. Verdens beste superpappa. Let litt inne på arkivet mitt, så finner du mye om han. “Multikunstneren” er han. Vi bor ikke sammen, men samarbeider fint. Og jeg kunne ikke fått en bedre far til mine barn.. Ja vi elsker dem så underlig disse barna, at det er nok ikke rart vi er lykkelige som fy hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg